четвъртък, 11 юли 2013 г.

"На морето с любов"

Ах, морето! 
Когато си купих тези салфетки, знаех, че трябва да изчакам подходящото настроение за да ги използвам. Толкова много ги харесах, че изпитвах почти страхопочитание и не исках да изхабя нито сантиметър от тях.
И ето, в една дъждовно - лятна вечер (от която ми спря интернета, поради което пускам тази публикация с 2 дни закъснение), дойде момента да използвам първата салфетка от тях.



Подсилих ефекта на морето с акрилни бои. Скалистите брегове се сдобиха с миди, перли, раковини, мъх и водорасли (от кори Нори). Накрая малко блясък за разкош.



А ето я и самата салфетка:




Тази картичка отива специално при Картичкофурийско предизвикателство 176"Декупаж"

Всяко ваше мнение е ценно за мен.
Благодаря ви,  че посетихте блогът ми.
 

2 коментара:

  1. Прекрасна картичка :) Много, много ми харесва как си съчетала всичко в нея :) Благодаря, че участва в предизвикателството :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз ти благодаря за чудесното предизвикателство и милите думи. :)

      Изтриване