неделя, 7 юли 2013 г.

Вдъхновение

    Колко странно е вдъхновението. Понякога може да дойде ей така, само като съзерцаваш някое дърво, или пък гледаш хубав филм. Може да го получиш и докато похапваш вкусно ястие, или пък внезапно ти замирише на люляк... Ами, така се случи и при мен.
Преди 10-15 дни, в един съботно - неделен ден, даваха по телевизията филмът "Бавачката Макфий"(ако не сте го гледали и обичате семейни филмчета, тип приказка, ви препоръчвам да го гледате ). Аз обаче се бях заровила пак в някакви хартии и панделки и хванах филма почти накрая (за тези които са го гледали - точно в момента на зелено-розовата сватба) и попаднах в плен на собственото си вдъхновение. Два дни тършувах из хартиите си и обикалях магазини, за да подбера точните цветове. След това няколко дни променях това което искам да направя, променях, режех и изхвърлях, защото все не беше това което се въртеше в главата ми. Накрая стигнах до консенсус със собственото си Аз.

Ето това е резултата (другият подарък за сестра ми, за който ви писах в предната тема).

 Чантичка с дантелена дръжка и пеперуда, в която ще бъде сложена картичката.






Остава да напиша пожеланието. :)







С тази чантичка ще участвам при The Crazy Challenge - CCH #148 Anything but a card

Няма коментари:

Публикуване на коментар