вторник, 1 октомври 2013 г.

Сезонът на ябълките

Ето, че дойде и месец октомври, а с него и хладното време, дебелите якета и цветните чадъри.
Но както казва една приятелка, всичко това си има весела страна - за това трябва само да надникнеш през прозореца и да видиш колко шарено и приказно - зловещо е навън... :)) бъззз
За това, аз реших да се потопя в приказния свят (не много зловещия) и да ви покажа последната си хитроумна картичка. Първо да ви кажа, че изборът ми на приказен герой съвсем не е само защото ми е един от най-любимите, но и поради факта, че тези дни получих един огромен кашон с ябълки от Райската градина (буквално). Това ми напомни, че сезонът на ябълките вече е започнал.
Така, цял ден в кроене, лепене, оцветяване и ръсене с брокат, се получи този резултат.


 Очаквайте съвсем скоро и едно малко уроче за направата на ябълки.


Картичката ще покажа в: 


Всяко ваше мнение е ценно за мен. 
Благодаря ви,  че посетихте блогът ми.

3 коментара:

  1. Еее - много е идейна! Картичката е станала супер и с този червен цвят - тъкмо за студеното време ;-)

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна картичка!!! Всичко в нея ми харесва много. Особено ябълката и идеята за Снежанка в огледалото. Извини ме за късната обиколка, но напоследък нещо не успявам да се организирам навреме. Но все пак по-добре късно, отколкото никога, нали така :).

    ОтговорИзтриване