неделя, 13 октомври 2013 г.

Зимни размисли и страсти

Ето, че все пак си дочаках циганското лято. Вече цяла седмица чувам щурчета  и птички, в небето се реят розови облаци, а на мен, ми е леко и хубаво. Но, въпреки тази лятна лежерност, на мен ми се правят зимни, снежни и коледни картички. 
Накупих някой снежни приспособления, от които (поне първоначално) се нуждая за зимните си проекти и започнах да творя. 

За това ви показвам, своята първа зимна картичка. И като казвам първа, считайте, че е първата буквално. Никога не съм правила зимни и коледни картички. :) Но, тази Коледа, смятам да не купя нито една готова картичка от магазина, така, че ще ми се отвори доста работа.


Предизвикателства:


 Всяко ваше мнение е ценно за мен.
Благодаря ви,  че посетихте блогът ми.

2 коментара:

  1. Ех какъв сладур си имаме тук.Браво Дани! Справила си се блестящо!
    Прекрасна комбинация от цветове, композиция и любимата ми техника-Paper Piecing.Много нежна и сладурска картичка.Благодаря ти че се включи в моето предизвикателство при Картичкофуриите!Гуш-гуш

    ОтговорИзтриване
  2. Аз ти благодаря, за милите думи и страхотното (декемврийско) предизвикателство. :)

    ОтговорИзтриване