понеделник, 7 октомври 2013 г.

Първи опити за Paper Piecing


Това е моят първи опит за paper piecing. Тази техника е толкова страхотна и зарибяваща, че не мога да се спра, да опитвам отново, и отново. От сега мога да ви кажа, че ще я виждате често в следващите ми проекти.



В тази картичка, съм приложила и един измислен, мой си трик, който също търпи развитие. Реших да зашия картичката, но не с шевната машина, нито на ръка с игла и конец, а чисто и просто да си го нарисувам. Даже, направих и малки дупчици с инструмента ми за кроене. Мисля, че се получи доста реалистичен шев.

Картичката направих за сестра ми, но ще си я получи чак в края на месеца, когато е и повода за нея. 

Направих я по рецептата на Crazy Challengeq  -  


Всяко ваше мнение е ценно за мен.
Благодаря ви,  че посетихте блогът ми.

4 коментара:

  1. Love your card and the colours you have choosen! Thanks for joining us at The Crazy Challenges.
    /Pillan

    ОтговорИзтриване
  2. Много красива картичка! Благодаря ти за участието в Щурите предизвикателства. Пожелавам ти успех и ще те очакваме отново при нас.

    ОтговорИзтриване