вторник, 17 декември 2013 г.

Благодаря!

Привет на всички сръчковци. 
Вече няколко дни се опитвам да наваксам с коледните проекти, купуването и опаковането на подаръци, украсата на къщата, и на всичко от горе ремонт на банята. Е, лудницата при мен е пълна. За това, набързо ви показвам малко КРАСОТА и изчезвам, че сън не ме лови като знам още колко работа ме чака. А до Коледа има-няма 8 дни. 
Изведнъж се почуствах като едно от джуджетата на Дядо Коледа... :)))

Сега да кажа на кой и за какво благодаря.
Първо, благодаря на Ем, за чудесната инициатива с която успя да зарадва толкова много хора. Ем - ти си прекрасна. Благодаря ти от все сърце.

За голям мой късмет, едното от тагчетата които ми се паднаха от размяната, е това на Ем.


Сега искам да благодаря и на останалите момичета от които получих не просто коледен таг, а цяло вълшебство. Благодаря ви, момичета - страхотни сте!
(Извинете ме за недобрите снимки, които направих, но много исках да ги наснимам на фона на елхата, пък там е малко тъмно и така :))

От Маги - прекрасен и невероятно нежен таг.


От Нели Станчева - изключително весел и закачлив Дядо Коледа.


От Росица Катрева - един много готин и снежен мишок.


От Боряна Димитрова - невероятно красиво момиче с златни коси (а, дизайнерската хартия която е използвала е просто вълшебна).


От Деница Желязкова - много стилен и нежен коледен таг.



Ами това са моите съкровища. Завиждайте ми. :)
Още веднъж - Благодаря ви, момичета - направихте ме много щастлива с тези красоти!


 Всяко ваше мнение е ценно за мен.
Благодаря ви,  че посетихте блогът ми.

Няма коментари:

Публикуване на коментар